Często zadawane pytania
-
Przed wyborem technologii należy zastanowić się nad profilem pacjenta - do jakich zabiegów poszukuję technologii, jakie efekty chcę uzyskać dla swojego pacjenta, jakimi innymi narzędziami dysponuję w swojej klinice/gabinecie? Wybór odpowiedniego urządzenia i odpowiedniej technologii to możliwość pozyskania nowego profilu pacjenta lub oferowanie dla obecnych jeszcze lepszych rozwiązań. Zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami handlowymi, którzy doradzą odpowiednią technologię do Twojej kliniki lub gabinetu.
-
Jeśli dotąd nie miałaś/eś kontaktu z naszą firmą i nie masz swojego opiekuna Dział Obsługi Klienta wyznaczy przedstawiciela handlowego. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo: itp@itpsa.pl lub telefonicznie: + 48 722 008 002
-
W naszej firmie kompleksowo podchodzimy do każdego Klienta, oferując mu wsparcie na każdym etapie procesu zakupowego. Zajmujemy się nie tylko doradztwem w doborze odpowiednich technologii, ale także pomagamy uzyskać informacje na temat najlepszych form finansowania, oferujemy opiekę posprzedażową, profesjonalne szkolenia, zapewniamy serwis urządzeń oraz wsparcie marketingowe. Wszystkie szczegóły z przyjemnością omówimy na spotkaniu.
-
Tak. Wszystkie urządzenia zakupione w ITP. S.A. posiadają gwarancję przyznaną przez producenta. W okresie gwarancyjnym przeszkoleni serwisanci firmy wykonują przeglądy oraz ewentualne naprawy. Po upływie okresu gwarancyjnego oferujemy pogwarancyjną opiekę techniczną, która obejmuje wszystkie urządzenia znajdujące się w dystrybucji firmy. Nasz serwis jest do dyspozycji klienta na terenie całej Polski.